banner1.png

Indygo jest partnerem firmy Pivotal

PDF
?

PIVOTAL CRM & eBUSINESS

Pivotal CRM & eBusiness to zintegrowany, przejrzysty i skonfigurowany na miar? potrzeb U?ytkownika system Zarz?dzania Relacjami z Klientem (CRM). Rozwi?zanie wykorzystuje nowoczesne, sprawdzone, przyjazne i tanie w eksploatacji technologie Microsoft.

Producentem jest ameryka?ska firma Pivotal - ?wiatowy lider rozwi?za? CRM eBusines dla firm o obrotach od kikudziesi?ciu milionów z?otych do ponad miliarda (opinia analityków Gartnera; wi?cej: www.gartner.com). System u?ytkowany jest przez ponad 1500 klientów na ca?ym ?wiecie.

Indygo sp. z o.o. jest partnerem Pivotal Polska (www.pivotal.pl). Oferuje wdro?enie systemu oraz jego serwis. Konsultanci Indygo dysponuj? do?wiadczeniem i wiedz? zwi?zanymi z zarz?dzaniem kilkudziesi?cioma projektami organizacyjno-informatycznymi w czo?owych polskich firmach. (wi?cej...pomoc w wyborze systemów informatycznych; opis wdro?enia; lista referencyjna)

Dla uzyskania niskich kosztów eksploatacji dostarczane jest pe?ne ?rodowisko do wykonywania przez U?ytkownika modyfikacji - bez programowania - we w?asnym zakresie.
Pivotal CRM obejmuje nast?puj?ce grupy funkcjonalno?ci, tworz?ce od strony programistycznej jednolite ?rodowisko:

  • Pivotal Sprzeda? - Automatyzacja Procesów Sprzeda?y (wi?cej...)
  • Pivotal Marketing - Automatyzacja Procesów Marketingu (wi?cej...)
  • Pivotal Serwis - Obs?uga Klienta (wi?cej...)

oraz

  • Przybornik: ?rodowisko programowe do modyfikacji oprogramowania w w/w obszarach. Jest to model bazy danych i procesów zachodz?cych w w/w obszarach oraz narz?dzia daj?ce U?ytkownikowi mo?liwo?? samodzielnego dostosowywania tych?e procesów do zmieniaj?cych si? sytuacji rynkowych, zmieniaj?cych si? potrzeb klienta.

Modu?y Pivotal: Sprzeda?, Marketing i Serwis, tworz?c jedn?, w pe?ni zintegrowana ca?o?? posiadaj? nast?puj?ce cechy:

  • zarz?dzanie dzia?aniami i kontaktami wraz z informacjami o firmie i kontakcie;
  • kalendarz;
  • obiekty dzia?a? (szybkie wyszukiwania, raporty, szablony listów, zapytania do bazy, listy statyczne, diagramy);
  • planowanie zada?;
  • informacje o pracownikach zaanga?owanych w procesy sprzeda?y;
  • kontrola wydatków;
  • integracja z poczt? elektroniczn? przedsi?biorstwa;
  • dost?pno?? z centralnej sieci przedsi?biorstwa, za po?rednictwem mobilnych komputerów i/lub sieci lokalnych, urz?dze? typu palmtop czy WAP, poprzez tradycyjn? przegl?dark? www;
  • mo?liwo?? zintegrowania z innymi modu?ami dostarczanymi przez Pivotal, oraz integrowanie podczas wdro?enia z systemami ERP, m.in. z Navision XAL (wi?cej...) równie? dostarczanym przez Indygo.

Szczególn? uwag? nale?y zwróci? na mo?liwo?ci analityczne rozwi?zania.
Zespo?y sprzeda?y, marketingu i kierownictwo serwisu mog? stworzy? szczegó?owe raporty, które pomog? analizowa? dotychczasowe wyniki, monitorowa? bie??ce operacje biznesowe i ustali? efektywne plany na przysz?o??.

Posiadaj?c dok?adne dane o kliencie, mo?na m.in.:

  • Trafnie przewidywa? wyniki sprzeda?y, u?ywaj?c wbudowanych wska?ników
  • Rozumie? stopie? zaawansowania prowadzonych rozmów handlowych i negocjacji, prognozowa? z uwzgl?dnieniem obszaru, przedstawiciela, produktu, konkurencji.
  • Analizowa? histori? sprzeda?y i wyniki marketingu dla okre?lenia trendów.

Funkcje te zasadniczo ró?ni? si? od tradycyjnych, statycznych wska?ników takich jak osi?gni?te przychody, odchylenia od planu i dok?adno?? prognozowania.

 
Wstecz