banner1.png

Restrukturyzacja i programy naprawcze

PDF

2005-07-26
Restrukturyzacja i programy naprawcze

I . ZAKRES OFEROWANYCH USŁUG

 

Indygo Polska oferuje klientom kompleksowe, skuteczne rozwiązywanie problemów związanych z niewystarczającą efektywnością procesów wewnętrznych, płynnością finansową oraz konkurencyjnością. Właściwie przeprowadzona analiza sytuacji firmy pozwala wybrać działania i metody odpowiednie do sytuacji konkretnego przedsiębiorstwa i rzeczywistych przyczyn zidentyfikowanych problemów. Doświadczony zespół ekspertów, zapewnia klientom efektywne wsparcie w następujących obszarach:

?          Kompleksowa restrukturyzacja finansowa

?          Poprawa zarządzania kapitałem pracującym

?          Programy oszczędnościowe i redukcja zatrudnienia

?          Restrukturyzacja produktowa

?          Optymalizacja i upraszczanie struktur organizacyjnych

?          Konsolidacja funkcji i optymalizacja procesów

?          Outsourcing

?          Downsizing

?          Zarządzanie sytuacją kryzysową i zarządzanie zmianą

 

II. METODOLOGIA STOSOWANA PRZEZ INDYGO POLSKA

 

W projektowaniu i wdrażaniu procesów naprawczych Indygo Polska opiera się na wieloletnim doświadczeniu swoich konsultantów w prowadzeniu procesów restrukturyzacyjnych. W zależności od indywidualnie określonych potrzeb klienta wspieranie przez Indygo Polska działań restrukturyzacyjnych może być udzielone poprzez:

?          Analizę sytuacji firmy i zaprojektowanie optymalnej ścieżki zmian

?          Opracowanie kompleksowych programów naprawczych

?          Identyfikację możliwych do przeprowadzenia szybkich zmian, uwalniających środki niezbędne dla wdrożenia zasadniczego programu naprawczego

?          Przejęcie odpowiedzialności za zarządzanie konkretnym projektem

?          Pozyskiwanie nowych źródeł finansowania i montaż finansowy dla projektów restrukturyzacyjnych.

?          Coatching

?          Interim Management

 

W każdym wypadku wsparcie procesów restrukturyzacyjnych przez Indygo Polska może obejmować opracowanie optymalnych rozwiązań, jak i pomoc w ich skutecznym wdrożeniu.

 

III. KORZYŚCI DLA KLIENTA INDYGO POLSKA

 

?          Zapewnienie obiektywnej oceny sytuacji firmy oraz analizy jej rzeczywistych przyczyn

?          Uwolnienie rezerw i oszczędności dzięki natychmiastowemu wprowadzeniu zmian tam, gdzie jest to możliwe.

?          Przeprowadzenie programu naprawczego w sposób skuteczny i kompleksowy, z wykorzystaniem najlepszych stosowanych w takich sytuacjach praktyk.

?          Zapewnienie źródeł finansowania projektu restrukturyzacyjnego

?          Zapewnienie trwałości zmian i stworzenie podstaw dla dalszego rozwoju firmy.

 

 
Wstecz