banner1.png

Restrukturyzacja i programy naprawcze

PDF

2005-07-26
Restrukturyzacja i programy naprawcze

I . ZAKRES OFEROWANYCH US?UG

 

Indygo Polska oferuje klientom kompleksowe, skuteczne rozwi?zywanie problemów zwi?zanych z niewystarczaj?c? efektywno?ci? procesów wewn?trznych, p?ynno?ci? finansow? oraz konkurencyjno?ci?. W?a?ciwie przeprowadzona analiza sytuacji firmy pozwala wybra? dzia?ania i metody odpowiednie do sytuacji konkretnego przedsi?biorstwa i rzeczywistych przyczyn zidentyfikowanych problemów. Do?wiadczony zespó? ekspertów, zapewnia klientom efektywne wsparcie w nast?puj?cych obszarach:

?          Kompleksowa restrukturyzacja finansowa

?          Poprawa zarz?dzania kapita?em pracuj?cym

?          Programy oszcz?dno?ciowe i redukcja zatrudnienia

?          Restrukturyzacja produktowa

?          Optymalizacja i upraszczanie struktur organizacyjnych

?          Konsolidacja funkcji i optymalizacja procesów

?          Outsourcing

?          Downsizing

?          Zarz?dzanie sytuacj? kryzysow? i zarz?dzanie zmian?

 

II. METODOLOGIA STOSOWANA PRZEZ INDYGO POLSKA

 

W projektowaniu i wdra?aniu procesów naprawczych Indygo Polska opiera si? na wieloletnim do?wiadczeniu swoich konsultantów w prowadzeniu procesów restrukturyzacyjnych. W zale?no?ci od indywidualnie okre?lonych potrzeb klienta wspieranie przez Indygo Polska dzia?a? restrukturyzacyjnych mo?e by? udzielone poprzez:

?          Analiz? sytuacji firmy i zaprojektowanie optymalnej ?cie?ki zmian

?          Opracowanie kompleksowych programów naprawczych

?          Identyfikacj? mo?liwych do przeprowadzenia szybkich zmian, uwalniaj?cych ?rodki niezb?dne dla wdro?enia zasadniczego programu naprawczego

?          Przej?cie odpowiedzialno?ci za zarz?dzanie konkretnym projektem

?          Pozyskiwanie nowych ?róde? finansowania i monta? finansowy dla projektów restrukturyzacyjnych.

?          Coatching

?          Interim Management

 

W ka?dym wypadku wsparcie procesów restrukturyzacyjnych przez Indygo Polska mo?e obejmowa? opracowanie optymalnych rozwi?za?, jak i pomoc w ich skutecznym wdro?eniu.

 

III. KORZY?CI DLA KLIENTA INDYGO POLSKA

 

?          Zapewnienie obiektywnej oceny sytuacji firmy oraz analizy jej rzeczywistych przyczyn

?          Uwolnienie rezerw i oszcz?dno?ci dzi?ki natychmiastowemu wprowadzeniu zmian tam, gdzie jest to mo?liwe.

?          Przeprowadzenie programu naprawczego w sposób skuteczny i kompleksowy, z wykorzystaniem najlepszych stosowanych w takich sytuacjach praktyk.

?          Zapewnienie ?róde? finansowania projektu restrukturyzacyjnego

?          Zapewnienie trwa?o?ci zmian i stworzenie podstaw dla dalszego rozwoju firmy.

 

 
Wstecz