|
2005-07-26
I . ZAKRES OFEROWANYCH US?UG
Indygo Polska oferuje klientom wdro?enia nowoczesnych systemów zarz?dzania, zapewniaj?cych skuteczne prze?o?enie strategii firmy na cele operacyjne realizowane przez poszczególne jednostki biznesowe i organizacyjne oraz odpowiednio wspierane przez system motywacyjny.
Kompleksowe podej?cie do wdro?enia systemu zarz?dzania strategicznego prowadzonego przez Indygo Polska obejmuje:
? Weryfikacj? lub zdefiniowanie misji i wizji firmy
? Identyfikacj? istniej?cych i potencjalnych przewag konkurencyjnych, barier rozwoju, kluczowych czynników sukcesu
? Analiz? ?a?cucha warto?ci
? Weryfikacj? strategii firmy
? Weryfikacj? struktur organizacyjnych, organizacji kluczowych procesów oraz podzia?u funkcji i odpowiedzialno?ci.
? Budow? mapy celów strategicznych i operacyjnych
? Zdefiniowanie miar realizacji celów, osób odpowiedzialnych i oczekiwanego poziomu realizacji poszczególnych celów w okresie obj?tym planem strategicznym
? Okre?lenie szczegó?owych inicjatyw niezb?dnych dla skutecznego wdro?enia strategii oraz wskazanie osób odpowiedzialnych za ich przeprowadzenie
? Zaprojektowanie i wdro?enie systemu informowania kierownictwa pozwalaj?cego bie??co monitorowa? stopie? realizacji strategii firmy
? Zaprojektowanie i wdro?enie systemu motywacyjnego dla kierownictwa firmy, wspieraj?cego realizacj? jej strategii.
II. METODOLOGIA STOSOWANA PRZEZ INDYGO POLSKA
Bazuj?c na wieloletnim do?wiadczeniu swoich konsultantów, przy wdra?aniu systemów zarz?dzania strategicznego Indygo Polska wykorzystuje metodologi? Balanced Scorecard oraz MBO (zarz?dzanie przez cele), szczegó?owe rozwi?zania dostosowuj?c do zidentyfikowanych potrzeb i specyfiki konkretnej firmy.
Realizuj?c projekty wdro?enia systemów zarz?dzania zapewniamy:
? Indywidualne podej?cie do potrzeb ka?dego klienta, wsparte analiz? jego potencja?u oraz sytuacji rynkowej, z wykorzystaniem typowych metod analizy strategicznej.
? Wspólne okre?lenie celów i miar sukcesu projektu, a tak?e niezb?dnych dla jego realizacji zasobów i stopnia ich zaanga?owania.
? ?cis?? wspó?prac? z klientem podczas ca?ego projektu: starann? i potwierdzon? przez kierownictwo klienta identyfikacj? misji, wizji i strategii firmy, wspólne wypracowywanie rozwi?za? podczas warsztatów z udzia?em kierownictwa firmy, wspólny zespó? wdro?eniowy, transfer wiedzy od konsultantów do organizacji klienta, w razie potrzeby - coaching i szkolenia.
? Wdro?enie przejrzystych, opartych na najlepszych praktykach i dostosowanych do specyficznej sytuacji firmy rozwi?za?.
III. KORZY?CI DLA KLIENTA INDYGO POLSKA
? Prze?o?enie strategii firmy na operacyjne cele i zadania realizowane przez poszczególne komórki i kierowników.
? Zdefiniowanie celów, miar ich realizacji oraz oczekiwanych poziomów realizacji celów w czterech perspektywach: w?a?ciciela (miary finansowe), rynku (miary sprzeda?y), procesów wewn?trznych (miary efektywno?ci), rozwoju (miary wydajno?ci i rozwoju zasobów ludzkich).
? Skomunikowanie strategii firmy do wewn?trz organizacji.
? Stworzenie systemu motywacyjnego wspieraj?cego strategi?.
? Optymalizacja osi?ganych wyników finansowych i wzrost warto?ci firmy
W?a?ciwie zaprojektowany i wdro?ony system zarz?dzania strategicznego zapewnia skuteczn? realizacj? d?ugookresowych celów firmy w istniej?cych i przewidywanych warunkach rynkowych, przy optymalnym wykorzystaniu posiadanych zasobów.
|