banner1.png

PDF

2005-04-19

1. Analiza procesów i opis modelu firmy oraz stworzenie wst?pnej definicji projektu

  • Analiza procesów i rozpoznanie potrzeb
  • Stworzenie propozycji modelu funkcjonowania firmy oraz propozycji zmian procesów biznesowych
  • Stworzenie modelu funkcjonowania firmy oraz propozycji zmian procesów biznesowych
  • Sporz?dzenie opisu modelu firmy
  • Weryfikacja opisu modelu firmy przez Zarz?d i Najwy?sze Kierownictwo
  • Przeprowadzenie analizy ryzyka
  • Sporz?dzenie wst?pnej definicji projektu
  • Weryfikacja definicji projektu przez Zarz?d i Najwy?sze Kierownictwo

 

2. Analiza rozwi?za? dost?pnych na rynku

  • Przygotowanie listy dostawców b

    ?d?cych potencjalnymi kandydatami
  • Przygotowanie i rozes?anie zapytania ofertowego
  • Analiza nap?ywaj?cych ofert pod k?tem mo?liwo?ci spe?nienia zak?adanych celów
  • Selekcja firm, które mog? znale?? si? na tzw. "krótkiej li?cie"
  • Przygotowanie za?o?e? do prezentacji dla dostawców z "krótkiej listy"
  • Organizacja prezentacji
  • Opracowanie wyników prezentacji
  • Przedstawienie analizy wyników

3. Przygotowanie umowy handlowej

  • Analiza tre?ci umowy zaproponowanej przez dostawc?
  • Przedstawienie uwag do umowy

 

 
Wstecz