|
2005-04-19
1. Analiza procesów i opis modelu firmy oraz stworzenie wst?pnej definicji projektu
- Analiza procesów i rozpoznanie potrzeb
- Stworzenie propozycji modelu funkcjonowania firmy oraz propozycji zmian procesów biznesowych
- Stworzenie modelu funkcjonowania firmy oraz propozycji zmian procesów biznesowych
- Sporz?dzenie opisu modelu firmy
- Weryfikacja opisu modelu firmy przez Zarz?d i Najwy?sze Kierownictwo
- Przeprowadzenie analizy ryzyka
- Sporz?dzenie wst?pnej definicji projektu
- Weryfikacja definicji projektu przez Zarz?d i Najwy?sze Kierownictwo
2. Analiza rozwi?za? dost?pnych na rynku
- Przygotowanie listy dostawców b
?d?cych potencjalnymi kandydatami
- Przygotowanie i rozes?anie zapytania ofertowego
- Analiza nap?ywaj?cych ofert pod k?tem mo?liwo?ci spe?nienia zak?adanych celów
- Selekcja firm, które mog? znale?? si? na tzw. "krótkiej li?cie"
- Przygotowanie za?o?e? do prezentacji dla dostawców z "krótkiej listy"
- Organizacja prezentacji
- Opracowanie wyników prezentacji
- Przedstawienie analizy wyników
3. Przygotowanie umowy handlowej
- Analiza tre?ci umowy zaproponowanej przez dostawc?
- Przedstawienie uwag do umowy
|