|
Microsoft Dynamics AX - CRM to modu? umo?liwiaj?cy, gromadzenie, przetwarzanie informacji zwi?zanych z relacjami z klientem, osobami kontaktowymi, prowadzon? polityk? cenow?. Gromadzone s? równie? kluczowe dane finansowe dotycz?ce zarówno klientów jak i opiekuj?cych si? nimi handlowców. Dodatkowo dostarcza wiele szczegó?owych raportów, które wykorzystuj? przechowywane w systemie dane. Mo?na analizowa? bie??c? sprzeda? w z uwzgl?dnieniem ustalonego bud?etu oraz ocenia? dzia?ania wobec klienta w zestawieniu z przewidywanym zyskiem.
Telemarketing Modu? ten umo?liwia generowanie listy telefonów poprzez zapytania uwzgl?dniaj?c przy tym relacje biznesowe, osoby kontaktowe, kartoteki mailingowe. Pozwala grupowa? klientów do kampanii wg ustalonych kryteriów. (Listy klientów s? zintegrowane z narz?dziami: CTI , TAPI)
Kwestionariusze telemarketingowe Opcja w bardzo prosty sposób umo?liwia elektroniczne/automatyczne generowanie przez system zapyta? i odpowiedzi.
Kwestionariusze internetowe System zapyta? dla wszystkich, b?d?cych poza sieci?, upowa?nionych partnerów, pracowników, klientów. S?u?y do formu?owania zapyta? i przesy?ania ich do systemu za pomoc? Internetu.
|