banner1.png

Microsoft Dynamics AX - CRM

PDF

Microsoft Dynamics AX - CRM  to modu? umo?liwiaj?cy, gromadzenie, przetwarzanie informacji zwi?zanych z relacjami z klientem, osobami kontaktowymi, prowadzon? polityk? cenow?. Gromadzone s? równie? kluczowe dane finansowe dotycz?ce zarówno klientów jak i opiekuj?cych si? nimi handlowców. Dodatkowo dostarcza wiele szczegó?owych raportów, które wykorzystuj? przechowywane w systemie dane. Mo?na analizowa? bie??c? sprzeda? w z uwzgl?dnieniem ustalonego bud?etu oraz ocenia? dzia?ania wobec klienta w zestawieniu z przewidywanym zyskiem.

Telemarketing
Modu? ten umo?liwia generowanie listy telefonów poprzez zapytania uwzgl?dniaj?c przy tym relacje biznesowe, osoby kontaktowe, kartoteki mailingowe. Pozwala grupowa? klientów do kampanii wg ustalonych kryteriów. (Listy klientów s? zintegrowane z narz?dziami: CTI , TAPI)

Kwestionariusze telemarketingowe
Opcja w bardzo prosty sposób umo?liwia elektroniczne/automatyczne generowanie przez system zapyta? i odpowiedzi.

Kwestionariusze internetowe
System zapyta? dla wszystkich, b?d?cych poza sieci?, upowa?nionych partnerów, pracowników, klientów. S?u?y do formu?owania zapyta? i przesy?ania ich do systemu za pomoc? Internetu.

 

 
Wstecz