Wdrażanie systemu Microsoft Dynamics AX rozpoczęliśmy w 2003 roku od wersji 2.5. Drogą do dobrego wykorzystania tego narzędzia jest prawidłowo przeprowadzony proces wdrożeniowy. Bazując na naszych doświadczeniach opracowaliśmy własną metodologię wdrażanie systemu Microsoft Dynamics AX. Stosując tę metodologię gwarantujemy klientom, że projekt wdrożeniowy osiągnie sukces zgodnie z powszechnie stosowanymi miarami czyli:
- Projekt osiągnie założony cel - Projekt zmieści się w planowanym czasie - Projekt zmieści się w planowanym budżecie
Nasza metodologia bazuje na uznanych przez Microsoft wzorcach obowiązujących w metodologii Sure Step. Wzbogacona jest jednakże o dodatkowe elementy dopasowujące ją do polskich przedsiębiorstw. Kolejnym krokiem po prawidłowo przeprowadzonym wdrożeniu jest użytkowanie systemu. Nasza usługa (serwisowanie systemu Microsoft Dynamics AX) polega na bieżącym rozwiązywaniu problemów pojawiających się w czasie obsługi systemu (tak poprzez sformalizowany system zgłaszania problemów jak i przez bezpośredni kontakt z konsultantem), zmianach rozwojowych funkcjonalności systemu a w głównej mierze we wzroście funkcjonalności pomagającej analizować dane ujęte w systemie. Podsumowując: serwisowanie systemu Microsoft Dynamics AX to:
- Niezakłócona praca - Rozwój systemu - Efektywne wykorzystanie danych do podejmowania właściwych decyzji
|